viernes, 19 de marzo de 2010

Quina profesión vull seguir? Per què?

Tinc 2 professions que m'agraden molt, són:
Administració d'empreses.

Periodisme.

Aquesta decisió de ser administradora ha estat a mesura que ha anat passant el temps.

Als 10 anys vaig estar amb el meu padrí que havia estudiat administració i que s'havia proposat crear una empresa, em va contar tot molt detalladament com era que havia creat la seva pròpia empresa i em va dir que el qual l'hi proposa ho aconsegueix i aquesta és la meva il·lusió tenir el meu propi negoci.

A partir d'aquest moment em vaig proposar que la carrera que volia seguir era administració d'empresa.


També m'agradaria seguir periodisme.

En el meu cas en particular, des de fa anys estic interessat en aquesta difícil professió, però que al ser complicada, la fa interessant.
Per mi  ser periodista, al meu criteri, és per a poder contar coses que li interessen a la gent, una persona conciente, que fa del seu treball una vocació de servir amb la paraula als altres.

El que més m'agrada és la missió del periodista per al meu no solament consisteix a ser testimonis i narradors de la realitat, sinó a ser pensadors creatius, impulsors dels canvis que la societat ens delega i demanda.
En definitiva m'agradaria ser periodista, ja que m'agrada el món de la televisió.

No hay comentarios:

Publicar un comentario